Feladatok:
· a vállalat controlling rendszerének működtetése,
· havi és ad hoc riportok elkészítése,
· éves terv, terv-tény adatok összehasonlítása, eltérések figyelése, elemzése,
· döntéstámogatás, veszteség- és nyereségszámítás,
· új ügyfél- ill. beszállítói szerződések kidolgozásának gazdasági-pénzügyi támogatása,
· egyes pénzügyi mozgások dokumentációinak előkészítése és ellenőrzése,
· cash-flow terv elkészítése, ellenőrzése és kezelése,
· részvétel tárgyi eszköz és készlet könyvelési, nyilvántartási, leltározási feladatokban, belföldi, külföldi kiküldetések elszámolási, könyvelési és projekt elszámolási feladatokban,
· számlákhoz kapcsolódó teljesítésigazolások számszaki ellenőrzése, társosztályokkal való egyeztetése, számla kiállítása,
· részvétel a könyvvizsgálati auditokban,
· K+F adókedvezményekhez kapcsolódó dokumentáció koordinálása szakértő bevonásával,
· adminisztratív részvétel egyéb területet érintő projektekben, feladatokban,
· külső partnerekkel, könyvelőkkel való kapcsolattartás.
Elvárásaink:
· felsőfokú gazdasági végzettség,
· jó német és/vagy angol nyelvtudás szóban és írásban,
· kiváló Excel jártasság,
· nagyfokú önállóság, felelősségvállalás,
· kitűnő kommunikációs képesség az ügyfelekkel,
· pontos, megbízható munkavégzés.
Előnyt jelent:
· hasonló területen szerzett tapasztalat,
· számviteli ismeretek.
Ajánlatunk:
· stabil vállalati háttér,
· versenyképes, magas jövedelem,
· átlag feletti cafeteria keret személyre szabható elemekkel,
· rugalmas munkarend, otthoni munkavégzés lehetősége,
· részvétel nemzetközi projektekben,
· támogató szakmai közösség és vezetők,
· folyamatos fejlődési és képzési lehetőségek,
· céges nyelvtanulási lehetőség, akár anyanyelvi tanárokkal,
· színvonalas munkakörnyezet, könnyű megközelíthetőség.
Munkavégzés helye: Budapest
Jelentkezés: Magyar és idegen nyelvű fényképes önéletrajzát a referenciaszám megjelölésével várjuk a következő címre: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..